Používáte webový prohlížeč Internet Explorer 11, který již není podporován. Naše stránky se proto nemusejí správně načítat.
Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Často kladené dotazy

Lze v Elfetexu platit kartou nebo na fakturu?

  • Ano, ve všech našich pobočkách lze platit kartou a po podepsání rámcové smlouvy lze rovněž odebírat zboží na splatnost.

Mohu měnit zakázku, kterou jsem objednal přes e-shop ještě před dodáním?

  • Zakázku můžete změnit v době od 7:00 - 17:30 zprávou na [email protected] nebo na telefonním čísle: 377 432 375.

Jak se dozvím, v jakém stavu je moje zakázka?

  • Stav vaší zakázky zjistíte ve správě účtu v sekci objednávky. Po expedici nebo při přípravě zakázky na pobočce vám bude zaslána SMS a e-mail.

Zaveze Elfetex zboží na stavbu?

  • Ano, zboží vám po předchozí domluvě zavezeme, kam budete potřebovat. Zavážíme i mimo regiony našich poboček. Cena za dopravu je kalkulována individuálně.

Kdy mi přijde zboží, pokud je skladem?

  • Při objednání zboží skladem do 18:00 obdržíte zásilku následující pracovní den. 

Jak správně vyreklamovat špatnou dodávku/vadné zboží?

  • Reklamaci lze řešit několika způsoby: osobní návštěvou na pobočce s daňovým dokladem, online vyplněním reklamačního formuláře nebo zasláním na některého z našich obchodníků. Reklamaci vyřídíme v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů.

Co je to kredit a lze jej zvýšit?

  • Kredit je výhradně určený pro registrované firemní zákazníky a nastavuje se individuálně. Slouží k nákupu zboží na fakturu. O zvýšení kreditu můžete požádat prostřednictvím e-shopu nebo kontaktujte některého z našich obchodníků.