Používáte webový prohlížeč Internet Explorer 11, který již není podporován. Naše stránky se proto nemusejí správně načítat.
Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Vážení zákazníci, 18.12. bude poslední den, kdy budeme expedovat objednávky se všemi druhy přeprav. Od 19.12. - 22.12. budeme expedovat pouze expresní odběr na pobočce. Do standardního režimu se vrátíme 2.1.2022. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky. Více informací naleznete zde.

Vážení zákazníci, v pondělí 4.3.2024 od 12:00 do 17:00 bude náš e-shop dočasně nedostupný z důvodu plánované odstávky serveru. Děkujeme vám za pochopení.

Vážení zákazníci, v pondělí 4.3.2024 od 12:00 do 17:00 bude náš e-shop dočasně nedostupný z důvodu plánované odstávky serveru. Omlouváme se za komplikace.

Vážení zákazníci, kvůli technickým problémům nemusí e-shop fungovat správně. Na odstranění chyby intenzivně pracujeme, omlouváme se za komplikace.

Vážení zákazníci, kvůli probíhajícím inventurám nemusí odpovídat aktuálně se zobrazující skladové zásoby. Objednávky zboží, začínáme expedovat 3.1.2022. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

Vážení zákazníci, poslední závoz zboží na pobočky a kurýrní službou bude dne 18.12.2020. Zboží skladem na pobočkách lze vyzvedávat do 23.12.2020. V období inventur budou uvdedené skladové dispozice na e-shopu pouze orientační.

Vaše objednávky budou opět vyřizovány od 4.1.2021. Více info zde.

» Akční nabídka pro registrované velkoobchodní zákazníci na elfetex fest 2022 je tady! « 

 Vážení zákazníci, 2.4.2024 pro vás otevíráme novou pobočku v Hradci Králové, těšíme se na vaši návštěvu. Více info zde.

» Akční nabídka pro registrované velkoobchodní zákazníky na Elfetex fest 2023 je tady! « 

» Akční nabídka pro registrované velkoobchodní zákazníci na elfetex fest 2022 je tady! « 

» Každý čtvrtek probíhá pro registrované velkoobchodní zákazníky prodejní akce Čtvrtkobraní. Zjistěte více. «

Často kladené dotazy

Lze v Elfetexu platit kartou nebo na fakturu?

  • Ano, ve všech našich pobočkách lze platit kartou a po podepsání rámcové smlouvy lze rovněž odebírat zboží na splatnost.

Mohu měnit zakázku, kterou jsem objednal přes e-shop ještě před dodáním?

  • Zakázku můžete změnit v době od 7:00 - 17:30 zprávou na eshop@elfetex.cz nebo na telefonním čísle: 377 432 375.

Jak se dozvím, v jakém stavu je moje zakázka?

  • Stav vaší zakázky zjistíte ve správě účtu v sekci objednávky. Po expedici nebo při přípravě zakázky na pobočce vám bude zaslána SMS a e-mail.

Zaveze Elfetex zboží na stavbu?

  • Ano, zboží vám po předchozí domluvě zavezeme, kam budete potřebovat. Zavážíme i mimo regiony našich poboček. Cena za dopravu je kalkulována individuálně.

Kdy mi přijde zboží, pokud je skladem?

  • Při objednání zboží skladem do 18:00 obdržíte zásilku následující pracovní den. 

Jak správně vyreklamovat špatnou dodávku/vadné zboží?

  • Reklamaci lze řešit několika způsoby: osobní návštěvou na pobočce s daňovým dokladem, online vyplněním reklamačního formuláře nebo zasláním na některého z našich obchodníků. Reklamaci vyřídíme v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů.

Co je to kredit a lze jej zvýšit?

  • Kredit je výhradně určený pro registrované firemní zákazníky a nastavuje se individuálně. Slouží k nákupu zboží na fakturu. O zvýšení kreditu můžete požádat prostřednictvím e-shopu nebo kontaktujte některého z našich obchodníků.