Často kladené otázky

Lze v Elfetexu platit kartou nebo na fakturu?

  • Ano, ve všech našich pobočkách lze platit kartou a po podepsání rámcové smlouvy lze rovněž odebírat zboží na splatnost.

Mohu měnit zakázku, kterou jsem objednal přes e-shop ještě před dodáním?

  • Zakázku můžete změnit v době od 7:00 - 17:30 zprávou na [email protected] nebo na telefonním čísle: 377 432 375.

Jak se dozvím, v jakém stavu je má zakázka?

  • Stav Vaší zakázky zjistíte ve správě účtu v sekci objednávky. Po expedici nebo při připravení zakázky na pobočce Vám bude zaslána SMS a e-mail.

Zaveze Elfetex zboží na stavbu?

  • Ano, zboží Vám po předchozí domluvě zavezeme kam budete potřebovat. Zavážíme i mimo regiony našich poboček. Cena za dopravu je kalkulována individuálně.

Kdy mi přijde zboží pokud je skladem?

  • Při objednání zboží skladem do 18:00 obdržíte zásilku druhý pracovní den. 

Jak správně vyreklamovat špatnou dodávku/vadné zboží?

  • Reklamace lze řešit několika způsoby: osobní návštěvou na pobočce s daňovým dokladem, online vyplněním reklamačního formuláře a zasláním na některého obchodníka a nebo můžete zboží zaslat na některou z poboček. Reklamaci vyřídíme v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů.

Co je to kredit a lze jej zvýšit?

  • Kredit je výhradně určený pro registrované firemní zákazníky a nastavuje se individuálně. Slouží k nákupu zboží na fakturu. O zvýšení kreditu můžete požádat prostřednictvím e-shopu nebo kontaktujte některého z našich obchodníků.

 

zásuvka, rozvaděč, žárovkazásuvka, rozvaděč, žárovka