Používáte webový prohlížeč Internet Explorer 11, který již není podporován. Naše stránky se proto nemusejí správně načítat.
Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Vážení zákazníci, 18.12. bude poslední den, kdy budeme expedovat objednávky se všemi druhy přeprav. Od 19.12. - 22.12. budeme expedovat pouze expresní odběr na pobočce. Do standardního režimu se vrátíme 2.1.2022. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky. Více informací naleznete zde.

Vážení zákazníci, v pondělí 4.3.2024 od 12:00 do 17:00 bude náš e-shop dočasně nedostupný z důvodu plánované odstávky serveru. Děkujeme vám za pochopení.

Vážení zákazníci, v pondělí 4.3.2024 od 12:00 do 17:00 bude náš e-shop dočasně nedostupný z důvodu plánované odstávky serveru. Omlouváme se za komplikace.

Vážení zákazníci, kvůli technickým problémům nemusí e-shop fungovat správně. Na odstranění chyby intenzivně pracujeme, omlouváme se za komplikace.

Vážení zákazníci, kvůli probíhajícím inventurám nemusí odpovídat aktuálně se zobrazující skladové zásoby. Objednávky zboží, začínáme expedovat 3.1.2022. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

Vážení zákazníci, poslední závoz zboží na pobočky a kurýrní službou bude dne 18.12.2020. Zboží skladem na pobočkách lze vyzvedávat do 23.12.2020. V období inventur budou uvdedené skladové dispozice na e-shopu pouze orientační.

Vaše objednávky budou opět vyřizovány od 4.1.2021. Více info zde.

» Akční nabídka pro registrované velkoobchodní zákazníci na elfetex fest 2022 je tady! « 

 Vážení zákazníci, 2.4.2024 pro vás otevíráme novou pobočku v Hradci Králové, těšíme se na vaši návštěvu. Více info zde.

» Akční nabídka pro registrované velkoobchodní zákazníky na Elfetex fest 2023 je tady! « 

» Akční nabídka pro registrované velkoobchodní zákazníci na elfetex fest 2022 je tady! « 

» Každý čtvrtek probíhá pro registrované velkoobchodní zákazníky prodejní akce Čtvrtkobraní. Zjistěte více. «

Poškozená zásilka

Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku PPL.

Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku u České pošty.

Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku dopravou Elfetex?

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Postup pro správné nafocení poškozené zásilky zde.

O dané záležitosti nás informujte s číslem reklamace na eshop@elfetex.cz.

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Postup pro správné podání poškozené zásilky zde.

O dané záležitosti nás informujte s číslem reklamace na eshop@elfetex.cz.

V případě, že jste převzali zásilku od přepravce Elfetex a zjistíte, že obsah je poškozený, kontaktujte svého obchodního zástupce, připadně využijte e-mail eshop@elfetex.cz

Do emailu uveďte číslo objednávky (případně dodacího listu, nebo faktury), položku, která je poškozená a popis poškození. Přiložte také fotografie poškozeného zboží. Naše reklamační oddělení se o vše postará.

Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku PPL.

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Postup pro správné nafocení poškozené zásilky zde.

O dané záležitosti nás informujte s číslem reklamace na eshop@elfetex.cz.

Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku u České pošty.

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Postup pro správné podání poškozené zásilky zde.

O dané záležitosti nás informujte s číslem reklamace na eshop@elfetex.cz.

Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku dopravou Elfetex?

V případě, že jste převzali zásilku od přepravce Elfetex a zjistíte, že obsah je poškozený, kontaktujte svého obchodního zástupce, připadně využijte e-mail eshop@elfetex.cz

Do emailu uveďte číslo objednávky (případně dodacího listu, nebo faktury), položku, která je poškozená a popis poškození. Přiložte také fotografie poškozeného zboží. Naše reklamační oddělení se o vše postará.