Používáte webový prohlížeč Internet Explorer 11, který již není podporován. Naše stránky se proto nemusejí správně načítat.
Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Referent/ka příjmu zboží - centrála Plzeň

*** REFERENT/KA PŘÍJMU ZBOŽÍ***

Jsme dynamická a stále se rozvíjející společnost s třiceti letou tradicí na trhu. Patříme mezi TOP velkoobchody s elektrotechnickým materiálem v České republice s obratem 1.9 miliardy. Jsme členem německého nadnárodního koncernu WÜRTH GROUP, který je zastoupený ve více než 80 zemích světa a má více než 85 tis. zaměstnanců.

Jsme firmou orientující se na „dobré vztahy“ se silným prozákaznickým zaměřením. Máme velmi propracovanou logistiku a naše komplexní služby zajišťujeme na 26 pobočkách v České republice.

 

Právě obsazujeme pozici REFERENT/KA PŘÍJMU ZBOŽÍ na centrále v Plzni.

Vaše náplň práce bude obsahovat:

Komunikace a vyřizování agendy s dodavateli.
Reklamace dodávek (přebytky, nedodávky, poškození).
Vyřizování vrácení obalů (palety, bubny).
Každodenní uživatelská práce s programem SAP.
Komunikace s ostatními odděleními (interní).
Práce na ranní směny.


Profil ideálního kandidáta:

Středoškolské vzdělání s maturitou, vhodné i pro absolventy.
Znalost práce na PC MS office na dobré úrovni.
Zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost.
Ochotu dále se vzdělávat a prohlubovat znalosti.


My vám nabízíme:

Možnost pracovat v úspěšné a stabilní společnosti.
Důkladné zaškolení.
Odpovídající platové ohodnocení. Fixní plat,  měsíční odměny, roční bonus.
Práci v dynamickém a profesionálním kolektivu v oddělení logistiky.
Zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, firemní akce, příspěvek na penzijní pojištění).